czwartek, 17 stycznia 2013

Versalite Blogger Award

Dziękuję bardzo za nominację!

Gdyby nie Ona- Karola- czyli Gabowa Mama nikt by w życiu nam żadnej nominacji nie przyznał!
Bo prawie nikt nas nie czyta :) ;)

Zasady gry:

Każdy nominowany blogger powinien:

- podziękować nominującemu
- pokazać nagrodę Versalite Blogger Award
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

hmmm wszystko by było ok, gdybym tylko miała aż tyle blogów "u siebie"!

Więc nominuję:

1. kota-behemota
2. Kinia

7 moich "sekretów"

1. Jestem fanką motoryzacji. Jak mawia mój brat- Blachara ale w dobrym tego słowa znaczeniu.
Stąd też moja praca to po części moja miłość!
2. Jestem miłośniczką sportów walki. Boks, MMA, BJJ, zapasy! Takie dyscypliny uprawiają mężczyźni mojego życia- bracia, M, przyszli-niedoszli szwagrowie :)
3. Marzę by przebiec maraton! Jeszcze nigdy tego nie wypowiedziałam na głos więc dziś jest faktycznie ten pierwszy raz.
4. Kocham tatuaże. Mam 3, choć tak naprawdę stanowią jedność.
5. Mój ulubiony drink- Jack Daniels i Sprite :)
6. Jestem zarejestrowana jako Dawca Szpiku i mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się mój genetyczny brat bliźniak i jako Dawca Narządów.
7. Jestem uzależniona on iPhone'a ;)

2 komentarze:

  1. dzięki :)
    może jutro coś wymyślę :)

    też marzyłam o przebiegnięciu maratonu :)
    teraz mogę brać pod uwagę rolkowy start ;)

    i plis.. jak możesz, to zlikwiduj weryfikację obrazkową przy postach..

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zniesienie weryfikacji!! :)

    OdpowiedzUsuń